Lilostravel.reismee.nl

Week 8

Hallo allemaal, helaas een dagje te laat, maar ik had een erg druk weekeind. Net als de rest van de week trouwens! Het is vakantie. De oma van de kinderen was er van maandag tot en met woensdag. Dus we konden samen de kinderen vermaken. We hebben onder andere enge gezichten uit pompoenen gesneden voor haloween. Wat hier best wel groot is! Donderdag was ik alleen met de kinderen, 's ochtens heb ik J afgezet bij een vriendje en de rest van de dag met C gespeeld! Maar vanaf donderdag avond was het het leukst! Toen kwamen mijn ouders aan!! Op donderdagavond zijn we om een uur of 11 nog ergens een drankje gaan drinken. Vrijdag spraken we vroeg of zodat ik kon laten zien waar ik woon, ze hebben ook L( moeder), J en C ontmoet. We hebben een beetje rond gelopen en zijn daarna via het sherlock Holmes museum en oxford street naar picadilly curcus gegaan voor de musical les miserables. Hij was echt heel erg gaaf! Zaterdag ook weer vroeg afgesproken om naar een aantal musea te gaan, eerst een gallerietje met interessante schilderijen;) Toen naar het Victoria and Albert museum waar ze oude kunst hebben, vervolgens naar harrods. Waar we voornamelijk in de toy factory hebben rondgelolen! Altijd leuk om te zien. En daarna nog naar het national portret museum voor een tentoonstelling die helaas uitverkocht bleek. Maar we hebben alsnog het gewone museum bekeken. Vandaag zijn we naar nothing hill geweest voor de grootte markt die daar in het weekeind is. Toen we daar klaar waren moesten ze helaas weer weg:( dat was jammer maar het was echt super leuk en gezellig! Veel leuker dan skype;)

Komende week is het nog steeds vakantie dus ik ga weer allemaal leuke dingen doen met de kinderen!

Have a great week and see you next saturday!

liselotte

Reacties

Reacties

Yvonne

Hoi Liselotte, leuk dat het zo gezellig was met papa en mama, heb al een aantal foto's gezien. Kom je met Kerst naar huis? Veel plezier daar. Liefs, Yvonne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!