Lilostravel.reismee.nl

week 19

Hallo weer, helaas was ik op zondag even vergeten dat ik mijn blog nog moest schrijven. Ik realiseerde me dit maandagavond en toen was het al te laat om er nog een te schrijven... Maar ja beter laat dan nooit toch? Vorige week was gelukkig weer een normale week, het regende niet meer zoveel en J was weer beter. Helaas heeft hij waarschijnlijk een klasgenootje aangestoken dus die zat toen ziek thuis. Toen kreeg ik donderdag een bericht van zijn moeder of ik even een uurtje wilde oppassen bij hun thuis. Dat heb ik toen ook gedaan. Verder heb ik het bericht gekregen van de opleiding die ik wil doen dat ik door ben naar de volgende selectie ronde! Helaas, of juist fijn, moet ik daarvoor een dag in Nederland zijn! Dus niet komend weekeind maar het weekeind daarna ben ik weer even terug. Een duitse vriendin hier vliegtin hetzelfde weekeind en vertrekt op hetzelfde vliegveld rond dezelfde tijd dus we kunnen misschien wel samen naar het vliegveld toe! In het weekeind heb ik naast het Nederlandse schooltje niet veel gedaan, ik heb een beetje door fulham heen gelopen. Ik zou op zondag na het schooltje nog naar hamton court gaan met wat vriendinnen, maar ik wist al precies hoe dat zou gaan. Er reden geen treinen dus het zou mij anderhalf uur kosten om er te komen dus ik dacht dan kan ik beter een andere keer daarheen gaan als ik echt een hele dag heb om daar te zijn! of als de treinen rijden waardoor ik sneller ben:) Ohja vrijdagavond moest ik oppassen omdat de vader in de familie jarig was!
Ik zal komende zondag weer vertellen wat ik gister en vandaag heb gedaan/ga doen!

Have a great week and see you next sunday!
Liselotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!