Lilostravel.reismee.nl

Week 1

Ik begin op schiphol, ik was er natuurlijk veel te vroeg. Ik hou er niet van om te laat te zijn! Ik was optijd voor de vlucht naar london voor die van mij. Een uur en een lekkere grootte burger later, mocht ik eindelijk mijn bagage inchecken. Die was natuulijk een halve kilo te zwaar dus moest ik er iets uithalen. Daarna door de douane en in het vliegtuig. Eenmaal aangekomen moest ik mijn bagage ophalen en naar de taxi chaffeur lopen. Daarna naar het huis. Het is een heel mooi huis, mooie keuken en altijd goed opgeruimt (voordat ik er was). Op dag twee mocht ik eindelijk de kinderen ontmoeten, ze waren erg hyper de hele dag. Ze hebben me een beetje de buurt laten zien en om een uur of 2 a 3 was ik zo moe dat ik bijna omviel:) Dinsdag was zo mogelijk nog drukker, ik moest de kinderen naar tennis brengen waar ik een andere au pair ontmoette. Helaas is zij vandaag (3-9-2016, zaterdag) weggegaan. Maar deze paar dagen waren erg gezellig. We hebben afgesproken op woensdag om een playdate voor de kinderen te regelen, wat erg leuk is voor hen maar voornamelijk ook voor mij:) Donderdag ontmoette ik haar wel twee keer. een keer in het park nadat de kinderen klaar waren met hun voetbaltraining en nog een keer in een 21 plus club. Waar ik als 19 jarige een soort baby was! Iedereen was 25 minimaal, maar de muziek was okay en het was gezellig. Op vrijdag moest ik J (7 jaar) brengen bij het metro station en mocht ik dus de hele dag met c ( 4 jaar) doorbrengen en haar s'avonds ook in bed leggen! En vandaag was even een ontspanningsdag ik ben met wat nederlands vriendinnen naar london city geweest en het was heel gezellig. We hebben 's avonds natuurlijk fish and chips gegeten.

Have a great week and see you next saturday,
Liselotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!