Lilostravel.reismee.nl

Week 24

Hallo allemaal, ik moest weer gewoon werken deze week! Op dit moment ben ik heel hard bezig om pannekoeken te maken voor nationale pannekoekendag! De eerste twee gingen niet goed maar nu gaat het wel lekker! De week zelf was heel normaal! Het weekeind was erg bijzonder. Ik ben met wat nederlandse en een duitse au pair naar een concert geweest van het Nederlandse studenten orkest. Het was erg mooi, ze doen eerst een tour door Nederland en ze eindigden met een concert in London. Maar ik kwam daar iemand tegen die al bijna 7 jaar niet heb gezien. Een jongen met wie ik op de basisschool heb gezeten! Het was echt heel raar, dat we elkaar in Londen tegen komen. Daarna heb ik met een Nederlandse au pair in the old dutch pancake house gegeten. Dus ik had zaterdag een heel erg Nederlandse dag:) Zondag had ik ook een half Nederlandse dag. Eerst moest ik zondag even lesgeven, wat echt heel leuk was! Het was gezellig met de kindjes. Daarna toen ik thuis kwam ben ik met de familie mee gegaan naar kew garden. Dit is echt een enorm park met allemaal verschillende planten, ze hadden nu een orchideeën kas. Deze kas veranderd elke keer, ook hebben ze een tropische planten kas. Deze veranderd niet. Het kost 16 pond om naar binnen te gaan, maar de fam heeft een vrienden pas dus het was gratis voor mij! Dit is zeker een bezoekje waard als je hier bent!
Ik ga weer verder met de pannekoeken!

Have a great week and see you next (hopefully, if I don't forget) Sunday!
Liselotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!