Lilostravel.reismee.nl

week 25

Hallo allemaal weer, ik wist even niet zeker of ik wel een blog zou schrijven deze week omdat er niet heel veel gebeurt is deze week! Behalve dan natuurlijk dat ik fantastische pannenkoeken heb gebakken afgelopen dinsdag. Ook was een feestje vrijdag waardoor ik alleen J had voor de middag. Wij hebben samen een vriendje van J opgehaald die kwam blijven slapen. Die avond moest ik oppassen. Ik dacht eerst dat gaat echt een vreselijke avond worden waarbij ik alleen maar heen en weer ga lopen om ervoor te zorgen dat ze stil blijven. Maar het viel heel erg mee, ik vertelde ze om half 10 dat ze moesten gaan slapen en om 10 uur lagen ze zowaar te slapen! Dit weekend heb ik niet veel gedaan, ik voelde me niet goed. Ik heb helaas daardoor ook afgezegd bij het Nederlandse schooltje, gelukkig kon iemand voor mij invallen. Ik ben nu aan het oppassen bij een vriendje van J. (inmiddels was het oppassen gisteren, reismee deed het niet gister..) Ik voel me in elk geval al een stuk beter dan gisteren!
Ik ben volgens mij volgend weekeind weer alleen thuis voor een avondje, gezellig saampies met de hond!

Have a great week and see you next Sunday!
Liselotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!