Lilostravel.reismee.nl

Week 26

Hallo allemaal, ik ben weer helemaal beter! Ik heb een rustige werkweek gehad! Eindelijk werd het weer beter op donderdag gelukkig! Het was 15 graden en heel erg zonnig. Vrijdag weer wat kouder maar zaterdag was het 17 graden het wordt echt al lente! Even terug naar vrijdag. Toen ik naar school ging om J op te halen (C ging naar een vriendje toe) besloot hij dat liever naar het vriendje toe ging ... dus toen was ik vrij de rest van de dag vrij;) Zaterdag ben ik naar notting hill geweest, daarna ben ik uit eten geweest met een au pair die ik nog niet kende het was super gezellig. Daarna heb ik nog een film gekeken met een andere vriendin, dat was ook al gezellig! Zondag ochtend moest ik werken op het schooltje en daarna ben ik met wat vriendinnen naar een karaokeroom geweest. Dit vond ik iets minder geslaagd maar het was wel ook gezellig!

Have a great week and see you next sunday!

Liselotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!