Lilostravel.reismee.nl

week 2

Hallo allemaal,

Ik ga deze week weer beginnen met zondag. Ik heb zondag een hele rustige dag gehad, een beetje thuis rond gehangen en 's middags met3 spaanse meisjes iets gaan drinken. We zijn samen naar een restaurant gelopen bij parsons green, dit is een park. Maandag daarentegen was een heel stuk drukker. Ik moest c bij op school ophalen om 11 uur en daarna meteen j bij een vriendje brengen. Daarna snel met c naar huis om een vriendinnetje binnen te laten. Rond een uur of 2 werd het vriendinnetje opgehaalt en heb ik j opgehaald bij zijn vriendje. Daarna werd het weer rustig, tot het avond eten kwamen er geen mensen meer. Dinsdag was (eindelijk) de eerste dag dat ze naar school moesten. Ik hoefde ze niet te brengen dat deden de ouders. Maar bij het ophalen werdt het weer hectisch. Ophalen bij school om half 4 (c) en 4 uur (j),om half 5 thuis en meteen eten in j stoppen en naar karate dat om 5 uur begint. Het zou maar 5 minuten lopen zijn en j zou de weg wel weten dus ik had het niet gecheckt (wat echt heel dom blijkt te zijn). We waren 15 minuten te laat, maar we hebben het gevonden! Woensdag was bijna hetzelfde, behalve dat we niet naar karate hoefde maar naar vriendjes van de kinderen. Het begon daar hartstikke leuk, gewoon gezellig aan het spelen. Tot het eten waarbij halverwege een van de vriendjes begint over te geven, niet een beetje maar echt heel erg. Kinderen gauw naar buiten om te voorkomen dat zij ook gaan overgeven, dat is gelukkig niet gebeurt. Donderdag heb ik een duist meisje ontmoet waar ik contact mee heb gehad over de mail. De rest was echt precies hetzelfde als dinsdag, behalve dan dat we nu wel wisten waar het was en we dus gewoon optijd waren (gelukkig). Vrijdag was de eerste redelijk normale dag van de week. Kinderen ophalen van school rustig naar huis gelopen, in de miezer regen. Eenmaal thuis een beetje geschilderd, gelezen en 's avonds pizza gegeten die de moeder heeft meegenomen. Eindelijk weekeind!! Vandaag ben ik naar nothing hill geweest met het duistsemeisje die ik ontmoet heb op donderdag. Zij had nog 2 andere meisjes uitgenodigd en we hebben met zijn allen de markt in nothing hill bezocht. Die is echt heel erg groot en leuk om op rond to lopen. Het is er wel erg druk, maar ja het is london.

Ik heb dus een leuke en drukke week gehad die echt voorbij gevlogen is!

Have a great week and see next saterday,
Liselotte

Reacties

Reacties

Yvonne

Leuk Liselotte dat je zo snel al je draai hebt gevonden in the big city met internationale vriendinnen. Goede derde week toegewenst. Veel liefs

Oma

Fijn, om zo mee te kunnen leven met alles, wat je mee maakt ! Liefs, Oma

Suzanne

Wat een mooi verhaal van je date! Wij lezen met plezier iedere week je blog. Fijne week weer! Liefs, Suzanne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!