Lilostravel.reismee.nl

Week 3

I know I know, het is een beetje laat maar ik heb een lange dag gehad vandaag :) Unlike vorige week zondag! Ik moest wel vroeg op ik moest namelijk op het schooltje waar ik lesgeef om 08:15 aanwezig zijn. Het was heel erg leuk maar het was ook een ontzettende chaos. Er waren niet genoeg lokalen beschikbaar dus sommige groepen moesten in hetzelfde lokaal zitten, gelukkig zijn het niet heel erg grootte groepen. Maandag was heel erg rustig, om 4 uur naar huis gegaan met M, een nederlands vriendje van J. Zij hebben fijn gespeeld terwijl ik keihard gefaald heb in het maken van pannenkoeken. Uiteindelijk maar spaghetti gekookt en saus uit de friezer ontdooid. Erg lekker natuurlijk maar ik had niet genoeg gemaakt voor mezelf, dus ik heb 's avonds met de ouders shusi gegeten. Het begon een beetje ongemakelijk maar het was uiteindelijk heel gezellig. Dinsdag ging het koken goed:) De rest van de dag ook, wel een saaie afspraak met de bank. Daarna alleenC opgehaald om 3 uur. J ging metM mee. Gezellig metC naar het park gegaan, rustig eten gemaakt (dit keer wel genoeg) en gegeten. Woensdag was weer rustig, niet heel veel gedaan. Donderdag ben ik naar de big ben gegaan. Daar heb ik ook nog de st margarets church gezien, de london eye en the thames. Daarna net als dinsdag alleenC opgehaald om 3 uur en mee gespeeldbinnen (het was heel erg heet buiten). Vrijdag nog rustiger... Het is allemaal zo rustig hier:) Vrijdag ben ik naar het Natural history museum geweest, E (moeder) werkte de hele dag thuis dus ik hoefde niet heel veel te doen. Beetje gekleurd met C terwijl J werkt behandeld voor luizen... Pfff wat is dat een gedoe... Vandaag ben ik naar sea life gegaan, het was echt heel erg gaaf. Heel veel verschillende soorten vissen en haaien en... pinquins. Daarna in het donker door London gelopen wat ook heel erg gaaf was, er zijn hier echt heel veel straatartiesten.

Het was in elk geval een heel rustige week met veel vrije tijd en ik heb veel gedaan!

Have a great week and see you next saturday
Liselotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!