Lilostravel.reismee.nl

Week 4 (eerste maand!)

Deze week was een rustige week, het zal daarom denk ik een kort verhaal worden. Afgelopen zondag was de ontmoeting met de au pairs in wimbledon voor de bakker. Ik wilde daarna naar London city gaan maar ben toch naar huis gegaan. 'S avonds ben ik met een nederlandse vriendin die hier ook toevallig bleek te zijn (als je hier meer over wilt horen moet je het zeggen) uit eten geweest en daarna naar de film Bridget jones' baby. De film is echt een aanrader hij is heel ergleuk, niet alleen maar omdat ed sheeran erin zit;) We vonden het wel gek dat er geen ondertiteling bij zat! Het is natuurlijk logisch maar ik ben het zo gewent met de Nederlandse ondertiteling. De rest van de week heb ik niet veel gedaan beetje rond huis gelopen en ik heb een painting by numbers schilderij gekocht, dus daar ben ik voornamelijk mee bezig geweest. Dinsdag en Donderdag was J bij een vriendje na school en waren C en ik alleen. Vrijdag ben ik naar nothing hill geweest, daar wat rondgelopen en thuis met de kinderen een lekkere blondie gebakken. Vandaag heb ik wel veel gedaan, ik ben naar buckingham palace geweest. Ik zat in de metro met het idee om naar oxford circus (oxford street) te gaan, maar in mijn 'reis' daarheen kwamen we langs green park. Er werd van alles en nog wat omgeroepen maar ik hoorde vooral buckingham palace voorbij komen, dus ik dacht hier ga ik uit! Ik heb daar in het park mijn lunch gegeten, daarna naar het paleis gelopen, de wisseling van de wacht gezien en vervolgens alsnog naar oxford street doorgelopen.

Op oxford street was ik aan het zoeken naar nieuwe schoenen, want mijn schoenen... Ik heb zeker twee blaren op elke voet, dat zegt alles over mijn schoenen. Ik hoor wel vaker dat new balance goede gympen hebben dus daar heb ik een paar van gepast, helaas te groot maar zaten opzich lekker. Mijn voeten waren er iets te breed voor. Als iemand een tip heeft voor goede, lekker lopende en ook nog een beetje mooie schoenen let me know!!

Have a great week and see you next saturday!
Liselotte

Reacties

Reacties

Heleen

Hoi Liselotte, wat leuk om je avonturen te lezen. Je weet het leuk en gezellig te vertellen. Ga zo door!
Heel veel plezier liefs Heleen

Yvonne de Rooij

Hoi Liselotte, leuk wat je allemaal bekijkt in Londen en arme voeten van alle meters die je aflegt.
Sanita en Clumpy's zijn lekker lopende hippe schoenen, niet goedkoop.

Veel plezier weer komende week

Arja en Herman

Hee Liselotte,
Natuurlijk willen wij alles over die vriendin weten. Wie is ze? Hoe ken je haar? Waarom is ze in Londen? Blijft ze een tijd? Wat is haar bloedgroep? Wat doet haar moeder? En haar vader? Heeft ze broers en/of zussen? Kortom: details!
Hippe schoenen is niet helemaal my cup of tea, dus daarin kan ik je alleen veel shopplezier toewensen.
Groeten uit Wapserveen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!