Lilostravel.reismee.nl

Week 5

Ik begin zoals altijd weer bij afgelopen zondag. Ik moest op zondag weer lesgeven, dit keer in groep 3a en b. Het was een beetje chaotisch waardoor ik uiteindelijk in de tweede ronde bij groep 2 stond waar ik niet heel veel gedaan heb. De kinderen mochten kleuren en ik was voornamelijk aan het kletsen met de juf. Dus het was wel heel gezellig. 'S avonds ben ik uit eten geweest meti (vriendin uit Zutphen) bij côte brasserie, daar heb ik lamsvlees gegeten het was erg lekker! Maandag was zoals alle maandagen, kinderen laat ophalen, 17:15 thuis eten maken en dan is de E (moeder) er alweer. Dinsdag hoefde ik (zoals bijna elke week) alleen maar C op te halen, we zijn naar het park gegaan. Woensdag was net als maandag hetzelfde als alle woensdagen. 'S avonds maakte E de terechte opmerking dat ik al bijna 5 weken in Londen woon maar nog niet naar Harrods ben geweest. Dat was dan ook een goede activiteit voor donderdag. Ik was al een keer in Harrods geweest maar dat voeld al een mensenleven geleden, ik kon me nog herrineren dat het groot is. Maar zo groot, wow, Ik heb eerst rondgelopen tussen de duurste tassen die je kunt kopen. Daarna parfums, toen dacht ik dit vind ik eigenlijk niet heel erg interresant dus ben ik naar de toy factory gegaan. Het is echt heel erg leuk om daar rond te lopen, het is denk ik ook de drukste afdeling van de hele winkel! Ik heb er mijn ogen uitgekeken. Vrijdag en zaterdag waren beide een beetje een chaos. Vrijdag was het E's verjaardag, daarom gingen ik en de kinderen uit eten. Zo had E kans om te koken. Om 8 uur kwamen alle gasten binnen en rond een uur of 11 ging de muziek steeds harder, tot het hoogte punt om half 1 toen het ineens afgekapt werd. Vannochtend vertelde ze dat de gasten eigenlijk meteen daarna weg zijn gegaan. Na het ontbijd vannochtend ben ik met een meisje die ik in het park heb ontmoet rond gaan lopen, het was haar verjaardag. We hebben ergens lunch gegeten. Toen ik om half 3 weer thuis was waren de voorbereidingen voor C feestje in volle gang. Om 4 uur is het feestje begonnen en om 6 uur was iedereen weer weg. Het was een leuk feestje, er waren 5 meisjes gekomen en het leek alsof ze het leuk vonden. Ik vond het ook erg lief toen C aan het eind naar mij toe kwam me knuffelde en zei: 'Thanks for the birthday party'. Ik heb wederom een hele leuke week gehad en ik heb leuke plannen voor morgen!

p.s. Ik heb nieuwe schoenen, bedankt voor de tips!

Have a great week and see you next saturday!
Liselotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!