Lilostravel.reismee.nl

Week 6

Hallo allemaal weer! Ik hoop dat jullie een goede week hebben gehad! Ik in elk geval wel! De zondag na het feestje ben ik met een Nederlandse au pair naar een vintage markt geweest. Hier verkochten ze, zoalsde naamzegt, vitage dingen. Maar ze hadden ook een heel aantal vintage auto's en motors. Dat was erg leuk om te zien! Daarna kwam er een andere Nederlandse au pair bij enhebben wesamen door Londen gelopen. Op maandag hoefde ik niet te werken omdat C jarig was! Ze is 5 geworden. Meteen na school zijn we naar de pizza express gegaan om haar verjaardag te vieren! Dit deden we met de twee beste vriendinnetjes van C.Dinsdag moest ik daarentegen juist heel veel werken. Ik moest oppassen tot laat omdat de ouders uit eten gingen met collega's. Woensdag en donderdag waren weer gewoon als normaal. Vrijdag washeel anders. Vrijdag moest ik de kinderen om 1 uur al ophalen van school, vervolgens moest ik zo snel mogelijk naar kings cross met de kinderen. Om iets over 1 gingen de school deuren open, C zag ik meteen staan maar ik zag J nergens. Hij kwam met zijn leraar 10 over 1 naar beneden, zonder jas. Dus die moesten we eerst weer zoeken, om iets voor half 2 waren we eindelijk bij parsons green underground. Snel de metro in om naar kings cross te gaan waar ik om 2 uur met de vader had afgesproken. Eenmaal aangekomen zwaaide ik de kinderen uit die naar Disney land paris gingen voor het weekeind. De moeder is ook op vrijdag naar US vertrokken dus ik was vanaf dat moment de rest van het weekeind alleen, of nouja met de hond. 'S avonds heb ik met een vriendin afgesproken om bij mij te eten. Vandaag ben ik met diezelfde vriendin en twee anderen naar little venice gegaan. Dit is een soort wijkje in london, het is erg mooi! Ik zou vannavond met een meisje uit eten gaan, maar die moest oppassen en wist niet tot hoelaat dus we hebben het verplaatst naar morgen!
Volgende week ben ik de enige vrouw in het huis dus ik moet verzinnen wat we gaan eten,ik moet de was van dekinderen doenen ik moet van iets vroeger tot iets later werken de hele week! Dat wordt dus nog leuk ;)

Have a great week and see you next saturday!
Liselotte

Reacties

Reacties

Yvonne

Leuk Liselotte om jouw wekelijkse belevenissen te lezen, je bent al helemaal ingeburgerd volgens mij.
Have a nice week :-)

Arja

Ha Liselotte,
Dus je mag als vrouw verzinnen wat jullie eten en dan gaan de mannen dat maken. Optimale emancipatie in London!
Goed dat je elke week zo trouw schrijft, ga zo door. Leuk om te lezen.
Fijne week weer.

je favoriete broertje

klopt het dat je je reisblog in het noorden van engeland hebt geschreven of is er iets hier misgegaan, want dat zou best gaaf zijn (niet dat je leven nog niet gaaf genoeg is).

Oma

Volgens mij heb je de tijd van je leven !
Geweldig,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!