Lilostravel.reismee.nl

Week 7

Hallo weer, er is alweer een week voorbij. Het gaat echt heel erg snel ineens! Ik heb een hele drukke week gehad dus daar kan het wel te maken mee hebben gehad! Zondag heb ik eerst les gegeven op het Nederlandse schooltje, daarna ben ik naar wimbledon gegaan. Ik heb hier NCIS La season 1 gekocht!;) Daarna zou ik met iemand gaan eten, maar dat is niet helemaal goed gegaan! In plaats daarvan heb ik thuis pizza gemaakt, het bakpapier in de fik gestoken en daarna de pizza gegeten! Ik weet nog steeds niet waaromhet bakpapier in de fik vloog... Maandag, dinsdag en woensdag waren hetzelfde als elke andere week, ondanks dat de moeder er niet was deze week. Ik moest alleen woensdagiets eerder beginnen. Donderdag daarentegen moest ik veel eerder beginnen en ik was veel later klaar! De vader moest naar duistland en vertrok daarom om 6 uur 's ochtends. Om iets voor half 7 stond C voor mijn deur om te zeggen dat ze keelpijn had, dat was heel makkelijk op te lossen door te zeggen: 'wat vervelend, ga maar nog even slapen'. Daarna waren ze allebij om iets over half 7 beneden en hebben we ontbijdt gehad. Snel klaarmaken en om half 8 waren we de deur al uit om J naar zijn schaken te brengen. Daarna een half uur met C wachten om haar naar school te brengen. Na school C ophalen om 3 uur ophalen,1 uur en driekwartier wachten om J op te halen daarna naar huis. Snel koken en eten, even spelen en dan naar bed brengen. Terwijl ik een verhaal aan het voorlezen was kwam de vader thuis en was ik eindelijk klaar met werken voor de famillie. Maar toen moest ik door naar een borrel voor de ouders van het Nederlandse schooltje. Het was best gezellig maar ik heb me nog nooit zo klein gevoeld. Die ouders waren allemaal zo lang... Vrijdag was echt een leuke dag. Nadat ik de kinderen op gehaald had van school gingen we naar een park met een vriendje van J en ik heb de hele tijd met de nanny staan praten! Vandaag ben ik naar de tower bridge geweest en heb daar een rondje gelopen. Dat was erg leuk en ik heb een klein schilderijtje gekocht op tower bridge.
Om de vragen van vorige week te beantwoorden:
Tante A: nee Helaas moest ik het gewoon zelf koken! Moet je het je voorstellen, mannen die koken:)
favoriet broertje: nee ik was gewoon thuis toen ik het schreef, in LONDON. Damn right het is gaaf genoeg! Als je dat maar niet vergeet!
Volgende week komen papa en mama langs!!! Daar heb ik heel veel zin in en we gaan samen naar Les Miserables! Het wordt dus weer een leuke week denk ik:)

Have a great week and see you next saturday!
Liselotte

Reacties

Reacties

Yvonne

Veel plezier met Marijke en Gert Jan in Londen ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!