Lilostravel.reismee.nl

week 9

De tijd gaat snel! Ik ben hier al 9 weken! Deze week was het druk omdat de kinderen nog vakantie hadden! Ze hadden veel afspraken en vaak 's ochtens voetbal training. Woensdag middag daarentegen had ik vrij! De kinderen waren bij iemand anders en bleven daar slapen. Ik heb na het wegbrengen nog een tijdje in teddington (daar bleven de kinderen slapen)rondgelopen en ben daarna naar huis gegaan. De ouders waren er ook niet dus het was alleen ik met de hond! Ik heb mijn eten gemaakt en daarna Bridget Jones gekeken, film 2 geloof ik! Donderdag moest ik wel weer vroeg op om ze op te halen. Ik heb daarna een grote fout gemaakt in tijd. We moesten om 3 uur thuis zijn omdat J opgehaald werd voor een playdate. Dus toen het tien over half 3 was gingen we naar huis van het park, eenmaal thuis gekomen met best wel wat gezeur. Kwam ik erachter dat het 2 uur was... Ik had me vergist in de tijd dus toen moesten we nog maar even een uur kleuren! Vrijdag was rustig, moeder was vroeg thuis en er was een feestje! Ik hoefde niet te werken dus ik had me in mijn kamer verstopt:) Daarna oppassen, ik heb een goed manipulatie middel gevonden als ze niet naar boven willen. Dan zeg ik dat ik ze meer ga voorlezen als ze meteen naar boven gaan en in bed gaan liggen! En toen ze maar niet gingen slapen ben ik naar boven gegaan om te zeggen dat als ze niet gingen slapen moeder de playdate van de dag erna af zou zeggen! Dat werkt heel erg goed:) Gisteren had ik een brunch met 4 andere au pairs. Het was erg gezellig! Daarna zijn we met zijn drieën naar oxford street gegaan en naar picadilly circus. We hebben een rondje gelopen.
Het is natuurlijk bijna halloween, dat is hier echt super groot. Er worden allemaal pompoenen uitgesneden, enge maskers opgehangen. En ik kom al heel veel spoken en draculaas tegen. Zelfs de hond hier heeft een halloween dracula pakje... Ik kan niet wachten tot ik dat kan zien! Maandag hebben we een halloween feestje hier, iedereen gaat verkleed dus ik ook. Ik heb nog geen idee als wat maar ik denk dat ik helemaal in het zwart ga en dan iets engs op mijn gezicht schmink.

Vandaag ga ik naar the dungeon ben beniewd hoe eng dat is!

Have a great week and see you next saturday!
Liselotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!