Lilostravel.reismee.nl

Week 10

Hallo allemaal,
Weer een blog op zondag in plaats van zaterdag! Ik was weer vrij laat thuis gisteravond. Ik zal beginnen met the dungeon. Het was echt super leuk! Het is een super aanrader, het is de geschiedenis van Londen maar dan met een enge twist. Als je naar Londen gaat en het is regenachtig dan moet je daar zeker heen gaan (ook als het niet regenachtig is)! Daarnaop maandag begon de school weer. Maandag was het halloween, we gingen met zijn allen trick or treating. Dat was echt super leuk de mensen hier hebben hun hele huis versierd voor een avond! De rest van de week was normaal behalve vrijdag. Toen ging J naar een feestje, waarvoor we natuurlijk vergeten waren het cadeautje mee te nemen! Gelukkig was het binnen want anders zouden ze de hele avond in de regen hebben gespeeld. Na het wegbrengen werden C en ik thuis afgezet! Iemand had aangeboden om ons af te zetten. Zaterdag was echt super leuk! Ik en de Nederlandse au pairs gingen naar bonfire night. Dit is een groot feest door guy Fawkes. Hij heeft geprobeert de koning op te blazen met kruit, het is hem niet gelukt en was daarvoor veroordeeld tot hangen, trekken en vierendelen. Bij dit feest wordt een pop (guy Fawkes) in de fik gezet met een hele hoop vuurwerk erbij! Waar wij waren werd een enorme stapel hout in de fik gestoken, daarna was er muziek en een half uur super mooi vuurwerk. Er is echt een heel groot feest gebouwd om deze dag, of eigenlijk weekeind. Vandaag ga ik naar oxford street om de lichten te zien aangaan. Het officiele begin van kerst.

Met kerst vlieg ik naar huis! Tot na nieuw jaar blijf ik thuis en dan weer terug hierheen. Het duurt nog even maar ik heb er wel zin in!

Have a great week and see you next saturday!
Liselotte

Reacties

Reacties

Suzanne

Het is erg leuk, Liselotte, om wekelijks je avonturen te lezen. Maar het is natuurlijk nog leuker om de avonturen live van je te horen tijdens het Kerstdiner! Gezellig dat je even naar Nederland komt! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!