Lilostravel.reismee.nl

Week 12

Hallo allemaal, Kerst komt steeds dichterbij, ik mag bijna weer naar huis. De kerstsfeer begint hier al aardig te komen, er worden kerstbomen verkocht en er zijn allemaal prachtige lichten! Maar het is bovenal heel erg koud! Vandaag en gister vooral daarvoor ging het wel. Ondanks de kou moest ik toch gewoon werken deze week. Maar het was een stuk minder koud door mijn nieuwe gekke kersttrui die ik afgelopen zondag gekregen heb van de moeder. De rest van de week was wel een beetje gek! Maandag en dinsdag waren nomaal. Dinsdag ging J mee met een vriendje van hem naar karate, ik en zijn moeder hebben afsproken het om de week te doen! Woensdag moest ik C om 1 uur van huis halen omdat ze haar griepprik moest halen. Daarna moest ik J ophalen en hoefde ik eigenlijk niks meer te doen omdat de moeder thuis was. We hebben toen wel samen lasagne gemaakt. Donderdag was er een dagtrip voor C naar kidzenia, dit is een speelhal waarin de kinderen verschillende beroepen mogen uitvoeren, daar krijgen ze geld voor en daar kunnen ze weer iets voor kopen! C kwam laat thuis toen heb ik met haar gespeeld terwijl haar moeder iets regelde voor werk en J op ging halen. Op woensdag en donderdag hoefde ik de kinderen ook niet naar school te brengen! Net als vrijdag, ik hoefde alleen maar J op te halen. Even thuis geknutseld en toen zijn we naar een sushi restaurant gegaan. Daarna zou ik moeten oppassen, maar rond een uur of 8 zei de moeder dat ze het te koud vonden en dus thuis gingen eten! Vandaag ben ik naar oxford street geweest en ik heb daar even rondgelopen. Maar wat veel leuker was, ik ben met een vriendin uit eten geweest en we zijn naar fantastic beast (de film) geweest. De film is echt super leuk! Het is echt een aanrader!
Morgenochtend moet ik heel misschien lesgeven als een van de assistenten ziek is en daarna naar winterwonderland in hyde park met de Nederlandse au pairs. Daar ga ik volgende keer alles over vertellen maar voor nu:

Have a great week and see you next saturday!
Liselotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!