Lilostravel.reismee.nl

Week 13

Hallo allemaal, dit keer schrijf ik vanuit een ander huis! Ik ben aan het oppassen bij een andere familie. Vorige week zondag moest ik dus toch lesgeven, iemand was ziek dus ik viel in. En rarara het was weer chaos! Iedereen was plots ziek dus we hadden een wat te kort aan staf! We waren met een docent en 2 assistenten! Maar het was wel leuk! We hebben heel veel sinterklaas dingen samen gedaan, kleurplaten maken en liedjes zingen! Daarna ben ik met wat nederlandse au pairs naar winterwonderland gegaan! Echt een aanrader als je rond deze tijd hier bent! Het is een soort enorme kermis en markt echt super leuk! Donderdag was de moeder thuis dus toen hebben we een beetje samen gedaan met de kinderen. En vrijdag kwamen vrienden van Niels langs, die hier het hele weekeind blijven! Vandaag ben ik met de familie naar leicester square geweest, er is daar een kerstmarkt. Ik weet het heel veel kerstmarkten... hij is minder groot dan winterwonderland maar ook leuk! Ze verkopen er poffertjes en ik wil je niet beledigen oma maar ze zijn bijna lekkerder dan die van jou! Bijna ;) Nu ben ik aan het oppassen bij C en F een jongentje en een meisje van de nederlandse school.

Morgenochtend ga ik met de familie naar de film, finding dory! Ik weet nog niet wat ik daarna ga doen, maar daar komen jullie volgende week achter;)

Have a great week and see you next saturday!

Liselotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!