Lilostravel.reismee.nl

Week 14

Hallo allemaal,
Oepsie, ik was helemaal vergeten dat ik mijn blog nog moest schrijven! Maar beter laat dan nooit toch?! Na finding dory vorige week zondag ben ik met een duitse vriendin naar het westfieldshopping centre geweest, we hebben daar geshopt (duhhh...) maar we hebben ook geschaatst. In het shopping centre lag een schaatsbaan, we waren nog aan het twijfelen of we erop zouden gaan en hebben het uiteindelijk gedaan. Het is druk maar echt super leuk! Het heeft een gezellige sfeer en er waren heel veel mensen aan het kijken. Wat nog veel leuker was, ik was een van de betere schaatsers. Niet dat ik super goed kan schaatsen maar de mensen in Engeland bakken er niks van, het is meer vallen dan schaatsen... Fijn ontspannend weekeind voor een hele drukke week! Op dinsdag avond had ik een vergadering van het Nederlandse schooltje en op donderdag, vrijdag en zaterdag moest ik oppassen. Daarna was ik stuk... Ik heb ook nog een druk weekeind gehad. Op zaterdag ben ik naar een kerstmarkt geweest, zoals elk weekeind! Maar deze kerstmarkt was een stuk dichterbij, hij was hier in fulham. Er waren heel veel kraampjes en live muziek. Het was echt heel erg gezellig en super druk! Ik was vooral onder de indruk van een strijkorkest, ik weet niet hoe je het noemt als er vier strijkers in een groepje zitten een kwartet? Ze speelde spring van vivaldien ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n mooie verzie van dit stuk heb gehoord! Ik heb zeker tien minuten staat luisteren! En daarna 's avonds nog 10 minuten :) Daarna moest ik oppassen en de duitse vriendin kwam langs en we hebben samen the scorch trials gezien(film). De ochtend daarna was echt super leuk! Ik moest piet zijn op het Nederlands schooltje! Ik was een mondriaan piet we hadden allemaal gekleurde vakjes op ons gezicht! We werden in ons pieten pak naar om de hoek van het schooltje gereden we stapten uit en toen kwamen twee volwassen mannen naar ons toe om een foto te maken. Want het zag er super leuk uit volgens hun:) Toen mochten we eindelijk naar het schooltje lopen waarbij iedereen in de auto's heel vreemd naar ons keken:) Alle kindjes met ouders stonden voor het schooltje klaar en ze waren ons allemaal welkom aan het zingen. Met zijn allen gingen we naar binnen en de sint zijn verhaaltje voor alle kinderen. Toen het tijd was voor mij om weg te gaan kwam nog een jongetje naar mij toe en hij zei: 'Ik weet echt wel dat jij de zak met pakjes voor mijn deur hebt gezet gister' Ik vond het zo schattig! En ik geef hem gewoon om de week les maar hij herkende mij niet! Daarna ben ik met de duitse vriendin naar winterwonderland geweest, we hebben hier een tijdje rondgelopen en daarna zijn we naar de nutcracker on ice geweest, die mensen kunnen zo goed schaatsen! Het was echt heel erg mooi! Vandaag heb ik nog niet veel gedaan behalve c naar school brengen, dus hier eindigd mijn verhaal eindelijk hij is vrij lang geworden.

Have a great week and see you next weekend!
Liselotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!