Lilostravel.reismee.nl

Week 15

Hallo allemaal, ik heb besloten voortaan mijn blog altijd op zondag avond te schrijven in plaats van zaterdag! Dat is makkelijker voor mij. Afgelopen week was vrij normaal, er zaten wel wat veranderingen in het schema maar niet heel veel. Vrijdag werd het leuk:) Vrijdag avond kreeg ik een berichtje van een duitse vriendin om te gaan dansen, dit hebben we uiteindelijk niet gedaan dus we hebben ongeveer 2 uur doelloos rondgelopen. Het wat heel erg gezellig en we hebben afgesproken om volgende week vrijdag te gaan dansen... Ik ben beniewd. Daarna had ik een heel vol maar leuk weekeind. Op zaterdag had ik afgesproken met vrienden die voor een weekeind hier waren, om 11 uur gingen we naar de notting hill market (alweer) en daarna naar harrods (alweer). Ik doe gewoon steeds dezelfde dingen met iedereen, maar het is wel gezellig. We hebben heel heel heel lang in harrods rondgelopen, ik heb een hele mooie kerstmok gevonden die ik wel wil hebben. Dus ik ga als het wat rustiger is, maandag of dinsdag, weer naar harrods om die mok te kopen:) Ik zal kijken of ik daar een foto van op de blog kan krijgen, tenzij ik natuurlijk toch besluit dat ik hem niet mooi vind. Daarna hebben we, zonder dat we het wisten, in hetzelfde restaurant iets gedronken waar ik en mijn ouders gelunched hebben! Daarna hebben we in een ander restaurant gegeten! Het was echt een super leuke dag. Vanochtend had ik een vergadering met het Nederlandse schooltje. Daarna zou ik met de Nederlandse vriendinnen naar winterwonderland gaan. Nadat ik anderhalf uur gedaan had over een stuk wat normaal gesproken maar 15 tot 20 minuten duurt zijn we (weer) naar harrods gegaan, ik kon de mok niet vinden maar ik kon eigenlijk ook niet bewegen door de hoeveelheid mensen die er rondliepen. 'S avonds zijn we toch naar winterwonderland gegaan en ik vond het fantastisch, het was super donker buiten en alle lichten stonden aan. Het was prachtig!
Komende week is wat drukker, de kinderen hebben vanaf woensdag vakantie, maarrrrr.... Ik vlieg over 11 dagen vanaf nu weer naar huis! Dus dat is weer iets om naar uit te kijken!

Have a great week and see you next sunday:)
Liselotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!