Lilostravel.reismee.nl

Week 18

Hallo allemaal, ik hoop dat jullie een goede week hebben gehad! Ik in elk geval wel! Helaas niet iedereen in dit huis! J is drie dagen ziek thuis gebleven met koorts, ik weet dat het niet leuk was voor hem maar ik vond het best gezellig. We hebben harry potter gekeken:) En allemaal spelletjes gedaan opdeIpad.E (moeder) en ik wisselde steeds af tussen wie er voor J zorgde. Voor de rest zal het een korte blog worden! Ik heb niet heel veel gedaan in het weekeind. Op vrijdagmiddag ben ik naar oxford street gegaan om te zoeken naar een nieuwe broek. Mijn oude was helaas helemaal versleten en nu zit er ook een gat in. Ik heb geen succes gehad op vrijdag, maar zaterdag ben ik weer gegaan. Toen heb ik niet een maar twee broeken gekocht en was ik optijd weer thuis. Daarna ben ik verder gegaan met een scrapebook dat ik aan het maken ben met bonnetjes en kaartjes die ik hier aan het verzamelen ben. Hij begint al aardig vol te zitten. Vandaag moest ik weer lesgeven op het Nederlandse schooltje. Het was erg gezellig en ik ben hierna met twee andere assistenten bij een Italiaans restaurantje gaan lunchen. Ik was vandaag weer redelijk optijd thuis.

Er is wel een rede dat ik niet heel veel doe nu, het regent al een paar dagen de hele dag. Het is dan lastig om naar buiten te gaan en leuke dingen te gaan doen. Een beetje regen dat vind ik nog niet heel erg maar het regent redelijk hard en er staat echt super grote plassen op de straten! Dus dat is een beetje jammer, maar ik denk wel dat dat binnenkort weer over is! Dan zal ik denk ik wel veel meer gaan doen!
Meer heb ik eigenlijk niet te vertellen! Behalve dat J morgen gewoon weer naar school gaat, dus dat is goed nieuws.

Have a great week and see you next sunday,
Liselotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!