Lilostravel.reismee.nl

Week 20

Hallo allemaal, dit keer wel optijd! Ik hoop dat jullie een goede week hebben gehad. Ik heb een hele drukke week gehad! Maandag was zoals altijd, ik hoefde de kinderen pas laat op te halen. Maar dan vanaf dinsdag werd het echt rennen. Dinsdag was er karate, dus naar huis rennen, J omkleden en naar karate brengen. Woensdag haalde ik C op om 3 uur met een vriendinnetje en om 5:15 kwam J thuis met moeder. Donderdag was er een feestje dus ik moest C ophalen om 3 uur, naar huis rennen, snel omkleden en naar het feestje brengen om kwart voor 4. Daarna moest ik weer naar school om J op te halen. Het was 13 minuten lopen en ik had 15 minuten dus dat ging net. Toen konden we gelukkig rustig naar huis lopen en een half uur thuis spelen en vervolgens moesten we weer weg om C op te halen van het feestje. Ik heb echt vanaf half 3 die dag bijna geen moment stil gezeten... Gelukkig was vrijdag weer normaal! Zaterdag ben een stukje door een park gaan lopen met een vriendin en daarna ben ik naar piccadilly circus gegaan en ik moest 's avonds oppassen. Vandaag ging ik weer lesgeven en ik moet zeggen dat dat echt heel erg goed ging. Vervolgens ben ik weer met wat Nederlandse vriendinnen naar piccadilly curcus gegaan om naar het Chinese new year te gaan. Er was een heel groot podium met twee presentatoren, eentje vertelde iets in het Engels en die andere vertaalde het naar het chinees. Het is echt een hele bijzondere taal... Het zijn echt alleen maar klanken:) Daar waren een aantal Chinese poppenshows wat wel heel leuk was om te zien. Na een tijdje waren we te koud en nat dus zijn we gaan eten bij het old dutch pancakehouse. Het was super lekker, ze hadden bitterballen, poffertjes, pannekoeken, appeltaart. We hebben ook het hele restaurant doorgekeken en er waren eigenlijk geen Nederlanders... Zelfs de bediening was niet Nederlands, maar ja het was lekker:)
Volgende week schrijf ik mijn blog wel hier maar dan kom ik net terug uit Nederland! Ik vlieg voor een dag terug voor een intakedag voor mijn studie.

Have a great week and see you next Sunday,
Liselotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!