Lilostravel.reismee.nl

week 23

Hallo weer, ik hoop dat jullie net zo een goede week hebben gehad als ik. Ik heb veel leuke dingen gedaan en het was echt super lekker weer. Maandag ben ik naar de tower of london geweest. Dit is als het lekker weer is echt aan te raden. Als je net door de poorten heen loopt kan je een audio toer kopen voor 4 pond, je kan zelf de taal kiezen en er zit Nederlands tussen! Ik vond deze toer heel fijn omdat je de tijd kan nemen bij de dingen die je interessant vind en sneller door kan lopen als je niet zo interessant vind. Er word heel veel verteld over de mensen die gevangen hebben gezeten. Op sommige plekken zijn er teksten in de muur geschreven door de mensen die gevangen hebben gezeten. Ook de wapen zaal is heel leuk om te bekijken. Er zijn ook kroonjuwelen het was daar echt super druk, ik heb een kwartier tot half uur in de rij gestaan en ik vond zelf de kroonjuwelen niet heel interessant. Het is heel mooi daar niet van maar als je niet veel tijd hebt zou ik dat overslaan. Dinsdag ben ik naar Richmond geweest, een plaatsje in de buurt. Ik ben naar het winkel centrum gegaan en ze hebben veel leuke winkels, wel veel van hetzelfde (primark, h&m...). Woensdag was de leukste dag van allemaal. Overdag heb ik niet heel veel gedaan maar 's avonds ben ik met een vriendin naar de musical mamma mia geweest! Het was super gaaf als je naar London gaat zou ik deze musical echt bekijken. Donderdag was ik erg moe... Ik ben laat naar bed gegaan en ik moest vroeg weer op voor de hond. Ik ben even snel naar hammersmith geweest. Hier is de king's mall en dit is wel leuk om te bezoeken. Vrijdag en zaterdag weer niet zo veel gedaan, maar zondag ben ik naar het westfield shopping centre geweest met een vriendin. Ook dit vind ik echt een aanrader, het is veel leuker en sfeervoller dan oxford street. Er zijn veel winkels van louis viton tot de h&m, dus er zitten ook heel veel betaalbare winkels bij. Ook zijn er restauranten en een bioscoop. Ik heb hier trouwens twee blousjes en een T-shirt gekocht.

Have a great week and see you somewhere next week:)
Liselotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!