Lilostravel.reismee.nl

Week 16

Hallo allemaal, ik heb deze week best wel veel gedaan. Ik ben maandag naar harrods geweest waar ik de mok gekocht heb, ik ga zo snel mogelijk een foto plaatsen (ik heb al een andere foto toegevoegd!). Het was gelukkig niet zo druk als zondag:) Dinsdag ben ik naar winterwonderland geweest, ik ben echt blij dat ik dat gedaan heb! Het was echt super rustig dus ik kon gewoon rondlopen en heb eindelijk echt alles kunnen zien. Er zitten echt hele leuke stalletjes tussen. Woensdag om 12 uur is de vakantie van de kinderen begonnen, na school zijn we naar vriendjes van C en J geweest waar we de hele middag zijn geweest. Dit was gezellig aangezien ik goed kan opschieten met de nanny van deze kindjes! Weten jullie trouwens het verschil tussen een nanny en een au pair? Een nanny woont op zichzelf, verdient veel meer en blijft vaak meerdere jaren bij dezelfde familie. Terwijl een au pair (vaak) in het huis woont, een stuk minder verdient (een stuk betekent trouwensongeveer, het verschilt overal,300 pond per week minder) en ze blijven vaak maar1 of 2 jaar bij de famillie. Oh en een mannelijke nanny of au pair heet een 'manny', dit blijf ik grappig vinden! Dit zijn natuurlijk niet de officiele definities maar voor zover ik het hier gehoord heb is het zoiets. Maar daar had ik het niet over:) Ik ben bij donderdag, we hebben 's ochtends thuis gezeten en daarna hebben we een vriendje van J opgehaald die bij ons kwam spelen. We zijn met zijn allen naar south park geweest, daar hebben we gevoetbald en de kindjes hebben geklommen. Vrijdag waren we in het park wat mensen tegen gekomen die wij kennen dus daar hebben we mee gespeeld. Daarna hebben we weer een vriendje van J opgehaald bij een 'manny':). En 's avonds ben ik uit geweest, ik ben samen met een vriendin gaan dansen. Dat was echt super gezellig. De engelse doen wel raar, ze drinken zo veel dat ze om 11 of 12 uur al dronken zijn en om 1 uur gaat iedereen weer naar huis... Alsof ze verstandig willen doen om wel een goede nachtrust te krijgen. Ik weet niet of dit in Nederland ook zo is maar ik vind het interessant. Wij waren om 12 uur al weg en ik lag uiteindelijk om 2 uur te slapen. Zaterdag heb ik het rustig aangedaan, maar ik ben wel naar een kerstmarkt in south bank geweest, dit is bij de London eye. Erg leuke kraampjes en er was een enorme boeken verkoop, er waren zeker 6 lange rijen die helemaal vol lagen met tweede hans boeken. Daarna moest ik hier oppassen. Vandaag heb ik het nog rustiger aan gedaan, ik was helemaal gesloopt. Uiteindelijk om4 uur hier weggegaan omdat het erg druk was. Ik ben door st James park heen gelopen naar piccadilly circus en weer terug naar huis.
En nu het leukste van alles: ik moet komende week nog 2 dagen werken, woesdag ben ik misschien de hele dag vrij, heel misschien moet ik 's middags nog even werken. En dan vlieg ik donderdag naar huis voor kerst en oud en nieuw!

Have a great week and I might actually see you next sunday!
Liselotte

Reacties

Reacties

Yvonne

Hoi Liselotte, leuk dat we elkaar weer zien op 1e Kerstdag in Hilversum. Werk ze nog even en goede vlucht naar thuis thuis :-), liefs Yvonne

Marijke

Wat een leuke dingen heb je gedaan! Genoeg verstand nu van kerstmarkten...
Ik heb ook al een preview gezien van het prachtige kerstjurkje dat je hebt gekocht.
Tot morgen!
Kus, Marijke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!