Lilostravel.reismee.nl

Week 22

Hallo allemaal, weer een week voorbij! De tijd gaat zo snel hier, jammer genoeg. De week was weer vrij normaal naast een aantal bezoeken aan de winkelstraat hier in de buurt. En naast vrijdag, moeder was thuis om 5 uur en daarna werd het helemaal druk! Zo druk dat ik eruit gezet werd voor het eten:). Dus ik ben met een vriendin van mij bij de macdonalds gaan eten. Ik weet het heel slecht van ons, maar zo af en toe mag het geloof ik wel! Het was in elk geval wel heel erg gezellig! Gister zijn we, met hetzelfde meisje, naar de film Sing gegaan. Het is een Disney kinderfilm maar hij is ook erg leuk voor twee 19 jarige:). Daarna hebben we een filmavondje gehad bij mij thuis. De familie hier is gister middag/avond vertrokken naar Italië om te skiën. Dus ik heb het ford voor mezelf en de hond voor een week. Als goed begin van deze week ben ik vandaag naar het victoria and albert museum geweest. Ik ben naar de expositie: 'a brief history of underwear' geweest. Het was best wel interessant, het ging onder andere over corsetten en papieren onderbroeken!
Aankomende week wil ik wat verder dan Londen gaan. Morgen wil ik denk ik naar Brighton of naar een museum iets dichterbij. De hond zit drie dagen in doggiedaycare. Dus ik kan dan doen wat ik wil. Ik zal het in de volgende vlog allemaal vertellen en vooral ook over de musical mamma mia die ik woensdag ga zien.

Have a great week and see you next Sunday!
Liselotte

Reacties

Reacties

Arja

Oxford is ook een leuke stad......
Mama mia je gaat naar de musical! Heel veel plezier

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!