Lilostravel.reismee.nl

Week 21

Hallo allemaal! Vandaag heel even een hele vroege blog. Ik ben aan het wachten op mijn vlucht die drie kwartier vertraagd is. Dus ik heb nu even tijd. Naast donderdag en vrijdag was de rest van de week normaal. Op donderdag was de moeder met C meegegaan naar school om te helpen met het knutselen. Ik hoefde daarom alleen nog maar J op te halen. Toen ik met terug kwam was moeder even aan het werken en heb ik pannekoeken met de kinderen gegeten. Vrijdag was ik vrij zodat ik optijd naar het vliegveld kon gaan! Daar zou ik met een vriendin afspreken maar we kwamen er wat laat achter dat we in verschillende terminals zaten... Ik zat in de south terminal en zij in north:( dus heb ik die tijd maar gebruikt om te leren voor mijn toets, die ik zaterdag had voor de studie orthoptie. Zaterdag had ik dus een toets en een gesprek voor mijn studie. Het ging goed dus hopelijk wordt ik aangenomen! Vandaag zijn we vroeg weer naar schiphol vertrokken. Ik had sinaasappelsap in een glas mee en dat heb ik natuurlijk gemorst! Maar ik zag eigenlijk net pas hoeveel! Ik heb vlekken op mijn broek en op mijn tas. En ik denk ook in de auto... sorry pap! Nu zit ik op schiphol te wachten op mijn vertraagde vlucht!

Ik vind het gek om zo kort thuis te zijn! Ik weet steeds niet waar ik ben. Vannacht werd ik wakker met het idee dat ik in mijn kamer lag in engeland en net dacht ik dat ik op een vliegveld in londen zat! Het is allemaal heel erg verwarrend!


Have a great week and see you next sunday!

Liselotte

Reacties

Reacties

Suzanne

Fijn dat de test goed is gegaan Liselotte!

Yvonne de Rooij

Hoi Liselotte, hopelijk ben je inmiddels geacclimatiseerd en fijn dat je gesprek en toets gingen voor Orthoptie, wanneer hoor je of je aangenomen bent?

Fijne week, xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!