Lilostravel.reismee.nl

week 17

Hallo weer, heeft iedereen een goede kerst en oud en nieuw gehad? Ik ben thuis geweest, zoals de meeste wel weten. Het waren 11 hele gezellige dagen maar daarna moest ik toch echt weer terug en beginnen met werken! De eerste twee dagen, zondag avond en maandag was ik alleen thuis. Maar op maandag avond kwam de familie weer thuis en daarna moest ik op dinsdag weer beginnen. Ik heb dinsdag en woensdag weer twee hele dagen gehad en vanaf donderdag moesten de kids weer naar school. Ik hoefde ze op beide dagen niet naar school te brengen dus dat was lekker uitslapen! Vrijdag kwam er een vriendje van J langs en ze hebben de hele middag met zijn drieeën gespeeld. En J heeft me een hartverzaking gegeven... hij riep me en toen zei hij:' something is very wrong' Ik dacht eerst dat hij een grapje maakte maar toen zei hij het nog een keer. Dus daar schrok ik echt heel erg van, ik dacht meteen aan hororverhaal over een kind dat half dood te bloeden ligt. Toen was hij beneden en hij zei: 'I dropped my key in my safe, now I can't open it anymore'. Wat natuurlijk erg vervelend is maar er gaat niemand dood... Nou ja dat heb ik ook weer overleefd! Op zaterdag ben ik naar borough market geweest, dit is een food market. Het is echt heel leuk. Vlakbij zit ook een heel erg mooie kathedraal de southwark cathedral. Daar ben ik even naar binnen geweest en het zit ook dicht bij tate modern. Dus daar ben ik ook even naartoe geweest. Daarna heb ik alleen thuis gegeten en opgepast bij een andere familie waar 5 kinderen waren. Gelukkig sliepen ze allemaal toen de ouders weggingen. Het zijn 2 families trouwens van 3 en 2 kinderen. Vandaag ben ik met de Nederlandse au pairs naar de camden town market geweest. Hier is ook eten maar je kunt er veel meer dingen kopen als tassen sieraden en kleding. Ook deze markt was heel erg leuk, daarna zijn we met de tube naar leicester square gegaan en vanaf daar zijn we naar waterloo station gelopen. Ergens tussenin hebben we in een heel leuk café nog iets gedronken.
Al met al was het een goede eerste week en een super leuk weekeind, ik hoop dat jullie ook een goede eerste week van het nieuwe jaar hebben gehad!

Have a great week and see you next sunday,
Liselotte

Reacties

Reacties

Yvonne de Rooij

Hoi Liselotte, goed te horen dat je de draad gewoon weer oppakt. Nog de beste wensen en dat het maar een mooi jaar voor jou mag worden met nog een prima tijd in Londen en de start van je studie. Veel liefs, Yvonne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!