Lilostravel.reismee.nl

Week 27

Hallo allemaal, het is allemaal weer een tijdje geleden dat ik iets geschreven heb! Ik ben het gewoon steeds vergeten;) niet dit weekeind maar vorig weekeind ben ik naar brighton geweest, het was erg leuk om hier weer te zijn. Ongeveer 1.5 jaar geleden ben ik daar voor 2 weken geweest voor een taalcurcus. Ik herkende het meeste nog wel! Dit weekeind ben ik op jacht geweest naar een zomerjas... helaas hebben ze daar niet veel van hier! En als ze die hebben dan zitten ze niet lekker... achja ik geef nog niet op ik ga gewoon door met zoeken. Komende week en de week daarop is het vakantie voor de kinderen. De week daarna gaan ze op vakantie naar Nederland en ik ga dan op vakantie naar dublin!! Ook komt een vriendin langs in die week en twee dagen nadat ze weg is komt mijn familie langs! Dus veel bezoek en leuke dingen in het vooruitzicht!

Have a great week and see you next week!

Liselotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!